بلبرینگ SKF
بلبرینگ صنعتی
انواع بلبرینگ صنعتی
خرید بلبرینگ SKF
بلبرینگ اس کا اف
بلبرینگ ناچی
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380

دوربین مارکت/ 4116HS-4KS2/ دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

شما می توانید در دوربین مارکت علاوه بر دوربین های مداربسته و امنیتی منازل و کسب و کار، دستگاه های مورد نیاز برای نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز پیدا کنید. از جمله دستگاه های مورد نیاز در هنگام راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه، مکانی برای ذخیره سازی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ثبت و به آن ارسال می شود. یکی از بهترین محصولات داهوا که در این زمینه جزو پیشگامان تولید محصولات سیستم های های امنیتی و نظارتی در دنیا به شمار می رود، دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 یکی از پیشرفته ترین و قوی ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2، یک ضبط کننده 16 کانال تحت شبکه است که توانایی پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را به راحتی دارد. استفاده از دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 در کنار نصب دو عدد هارد با ظرفیت 6 ترابایت، می تواند برای مدت ها خیال مشتریان را بابت ذخیره سازی اطلاعات دوربین های مدار بسته خود، آسوده کند.

یکی دیگر از محصولات جالب و کاربردی که در سایت دوربین مارکت در دسترس شما قرار دارد، دوربین بیبی کم v380 است. همانطور که از اسم دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 مشخص است، این دوربین برای اماکنی که کودک در آن قرار دارد همانند اتاق کودک و مهد کودک، گزینه مناسبی می باشد. علت آن هم چرخش 360 درجه در جهت افقی و 60 درجه در جهت عموی این دوربین است که قادر به دنبال کردن حرکات کودکان می باشد. هر دو دستگاه دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 و دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 را می توانید از طریق سفارش از سایت دوربین مارکت، تهیه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.