بلبرینگ SKF
بلبرینگ صنعتی
انواع بلبرینگ صنعتی
خرید بلبرینگ SKF
بلبرینگ اس کا اف
بلبرینگ ناچی
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

دزدگير سايلكس +SG8

ويژگي هاي دزدگير سايلكس +SG8

  • داراي 5 زون با قابليت تعريف هر زون به 8 حالت
  • تماس با خط ثابت و سيم‌كارت
  • ثبت 99 واقعه آخر به همراه زمان و تاريخ وقوع
  • 24 ثانيه پيام قابل ضبط به صورت 1 تا 4 پيام مجزا (Alarm - Fire - Tamper - Panic)
  • قابليت كنترل توسط نرم‌افزار اندرويد و iOS و همچنين تغيير تقريبا تمامي تنظيمات توسط نرم‌افزار اندرويد
  • دزدگير سايلكس +SG8 داراي ريموت 433.92MHz) Hopping Code) با قابليت تعيين سطح دسترسي كاربران
  • داراي 10 حافظه شماره تماس در هنگام آلارم با قابليت ارسال SMS (فارسي) و تماس
  • امكان غيرفعال كردن موقت زون، ريموت و سنسور بي‌سيم در سيستم

دو دسته كلي دوربين مدار بسته IP وجود دارد: 

دوربين تحت شبكه داهوا متمركز كه به يك شبكه ضبط تصاوير مركزي نياز دارد . دوربين هاي مدار بسته آي پي غير متمركز كه به NVR مركزي نيازي ندارند چرا كه داراي عملكرد ضبط داخلي هستند و مي توانند تصاوير را مستقيما به روي هر وسيله استانداردي مانند كارت هاي (SD، NAS (Network Attached Stirage و يا دريافت كننده ها بر روي كامپيوتر، ذخيره نمايند.

در واقع سيستم نظارتي تحت شبكه عملكردي مانند كامپيوتر ها دارند، چرا كه به سرعت پس از دريافت اطلاعات از حسگر ها (كه مي توانند از نوع CCD و يا CMOS باشند) آنها را به اطلاعات ديجيتال تبديل مي كنند. اكثر دوربين مداربسته هاي داراي اين قابليت هستند كه مي توان از همان كابل شبكه (و بدون استفاده از كابلي مجزا) براي تغذيه آن استفاده نمود؛ اين مورد، يكي ديگر از تفاوت هاي اساسي دوربين مدار بسته آي پي با دوربين مدار بسته آنالوگ است؛ چرا كه محصولات آنالوگ به خاطر نياز به كابل كشي مجزا، زمان و هزينه بيشتري مصرف مي كند. دوربين هاي تحت شبكه نيز همانند ديگر تجهيزات شبكه، با استفاده از سيستم آي پي و به صورت wired و يا wireless داده هاي خود را منتقل مي سازند. با استفاده از اين سيستم مي توان صوت و تصوير را به راحتي انتقال داد. در نتيجه مي توان به سهولت و به صورت زنده، از فواصل دور نيز بر محيط مورد نظر تسلط داشت. براي خريد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

نقاشي كودكانه آسان

فرزندان شما به وسيله كشيدن نقاشي با خود و جهان بيشتر آشنا مي شوند. آموزش نقاشي كودكان، خودشناسي و خودآگاهي آن ها را بالا مي برد بنابراين در رفتار و شخصيت آن ها تاثيرگذار خواهد بود. آموزش نقاشي و نقاشي كردن… امري است كه بيشتر از آن چه كه فكرش را كنيد بر روي خلق و خو و اخلاقيات، رفتار و شخصيت كودك شما تاثيرگذار است. مي توان با استفاده از فيلم آموزش نقاشي و فيلم نقاشي كشيدن، به كودكان خود از سن كم دانش منتقل كنيد. آموزش نقاشي كودكانه آسان و زيبا يك سرگرمي سالم و لذت بخش براي كودك شما است.

روانشناسان با بررسي نقاشي هاي كودكان مي توانند به برخي از ويژگي هاي شخصيتي كودكان دست يابند. نقاشي كشيدن بر روي جسم و روح كودك شما تاثير مثبتي مي گذارند. زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي حيوانات يا طرح نقاشي كودكانه ي ديگري مي كند. در ابتدا بايد محيط پيرامون يا طرحي كه در فكر خود دارد را تصور كند سپس شروع به كشيدن نقاشي مورد نظر خود كند و اين امر باعث افزايش قوه تخيل و افزايش خلاقيت فرزند شما مي شود. كشيدن نقاشي حيوانات متفاوت به كودك شما از سن بسيار كم كمك مي كند تا با انواع حيوانات آشنا شود به همين خاطر است كه در مهدكودك ها از نقاشي براي آموزش بسياري از نكات به كودكان استفاده مي كنند زيرا همانطور كه مي دانيد بهترين راه آموزش به كودكاني كه سن بسيار كمي دارند اين است كه به طور غيرمستقيم آموزش ببينند. شما با مراجعه به سايت هاي مخصوص كودك مي توانيد به محتوا هاي كودكانه ي بسيار زيادي دست پيدا كنيد. وولك بهترين سايت با محتواي كودكانه است كه مي توانيد براي رفع نياز خود به آن مراجعه كنيد.

 

نقاشي جديد كودكانه

به دلايل زيادي آموزش نقاشي مي تواند يكي از كار هاي دلنشين والدين براي كودكان خود باشد زيرا نقاشي براي كودكان كاري بسيار لذت بخش و با مزيت هاي بسيار است. نقاشي جديد كودكانه مي تواند به كودك شما براي برقرار كردن ارتباط با دنياي بيروني بسيار كمك كند و به مهارت هاي شناختي كودك شما كمك كند. روانشناسان مي توانند با استفاده از تحليل نقاشي هاي كودك شما نشانه هاي و ويژگي هايي از شخصيت كودك شما به دست آورند. يكي ديگر از دلايلي كه والدين به آموزش نقاشي براي كودكان مي پردازند اين است كه نقاشي كشيدن به هماهنگي حركات چشم ها و دست هاي كودك شما كمك مي كنند. كسب همچنين مهارت هايي در سن و سال كم براي كودكان بسيار با اهميت است بنابراين اين كه با آموزش نقاشي كودكان خود سعي كنيد تا آن ها را به نقاشي كشيدن علاقمند كنيد، به كودك شما كمك بسياري خواهد كرد.

از ديگر فوايد نقاشي مي توان به آموزش هاي غيرمستقيم اشاره كرد. به عنوان مثال كودك شما در حين ياد گرفتن و رسم كردن نقاشي ميوه به با انواع ميوه ها نيز آشنا مي شود و همچين با طرح ها، الگو ها و رنگ هاي مختلف نيز آشنا مي شود. اين امر به خودي خود كودك شما را براي حضور در مدرسه آماده مي كند و اين يكي از مهم ترين و اصلي ترين فوايد كشيدن نقاشي ميوه به هر نقاشي ديگري است. شما با آموزش نقاشي ميوه به به كمك ويديو بالا مي توانيد فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند سازيد و ويژگي هاي مثبت شخصيتي او را افزايش دهيد.

سايت هاي بسيار زيادي در حوزه ي كودك درحال فعاليت هستند كه محبوب ترين آن ها وولك مي باشد. وولك با داشتن محتوا هاي كودكانه مي تواند نياز شما را رفع كند. با مراجعه به آدرس voolak.com مي توانيد از اين محتوا ها استفاده كنيد.

دوربين آنالوگ داهوا

برند داهوا يكي از بهترين و برترين برند هاي جهان است كه در حوزه سيستم هاي نظارتي و امنيتي فعاليت دارد و توليدات خود را به بازار عرضه مي كند . دوربين هاي مداربسته داهوا شامل دو نوع آنالوگ و تحت شبكه هستند كه ما به معرفي دو مدل از دوربين آنالوگ داهوا مي پردازيم و شما را با بهترين دوربين هاي آنالوگ آشنا مي كنيم .

دوربين داهوا B1A21P 

اين دوربين از سري كوپر برند داهوا است و قيمت نسبتا ارزاني دارد پس در دسته اقتصادي شركت داهوا قرار مي گيرد . دوربين داهوا B1A21P يك دوربين 2 مگاپيكسلي است كه مي تواند تصاوير 30 فريمي را برايمان ضبط كند. دوربين DH-HAC-B1A21P با توجه به كيفيت فول اچ دي كه دارد تا حد زيادي مي تواند نيازهاي ما را برطرف كند و با توجه به لنز ثابت 3.6 ميلي متري كه دارد ميتواند تا تصوير 91 درجه اي را به ما نمايش دهد . دوربين DH-HAC-B1A21P با توجه به ال اي دي هاي هوشمندي كه دارد ميتواند در تاريكي مطلق تا 20 متر تصوير محيط را نمايش دهد . جنس بدنه ي اين دوربين پلاستيكي است . دوربين DH-HAC-B1A21P داراي شكل ظاهري بالت مي باشد كه همين امر باعث ميشود اكثرا از اين دوربين در فضاهاي بيروني استفاده شود . دماي كاري دوربين مدا ربسته DH-HAC-B1A21P از 60- تا 40+ مي باشد و داراي استاندارد IP67 مي باشد و شما با خيال راحت ميتوانيد از اين دوربين در هر جا كه ميخواهيد استفده نماييد .

دوربين داهوا T1A21P

دوربين دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21P يك دوربين 2 مگاپيكسلي با برد ديد در شب 20 متر دوربين مداربسته DHHACT1A21P دوربين داهوا T1A21P يكي از محصولات سري كوپر داهواست كه داراي قيمت پايين تري نسبت به ساير مدل هاي داهوا مي باشد. اين دوربين ارزان قيمت مناسب براي فضاهاي داخلي است و جنس بدنه آن از پلاستيك مي باشد. ضد آب نيست و نمي توان آن را در محيط هاي باز نصب كرد.

نقاشي كيك

نقاشي كشيدن يكي از سرگرمي هاي بسيار راحت و سالم است كه از سن بسيار كم براي كودكان جذاب است. شما مي توانيد با استفاده از هنر نقاشي كشيدن نكات بسيار زيادي را با روش غيرمستقيم به كودكان خود آموزش دهيد. مي توانيد با انتخاب طرح هاي جذاب كه با سليقه و علايق كودك شما تطابق داشته باشد مانند نقاشي كيك مي تواند علاقه ي كودك شما را به نقاشي كشيدن چند برابر كند. كودك شما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي كيك يا هر طرح ديگري مي كند قدرت تصميم گيري را در خود افزايش مي دهد زيرا او بايد رنگ هاي متفاوت را انتخاب و سپس با يكديگر تركيب كند. همچنين كودك شما با كشيدن نقاشي با انواع الگو ها، اشكال، رنگ ها و … از سن بسيار كم آشنا مي شود. فرزند شما قبل از اين كه شروع به كشيدن نقاشي كند ابتدا الگو و طرح نهايي نقاشي را در ذهن خود تجسم مي كند و اين تجسم باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود.

اكثر اوقات بچه ها از كودكي علاقه ي زيادي به حيوانات دارند. به خصوص اگر خانواده ي آن ها حيوان خانگي داشته باشد. كارتون ها و انيميشن هاي بسيار زيادي با طرح و نقش اصلي موش ساخته شده اند كه كودكان به آن ها علاقه ي بسيار زيادي نشان داده اند بنابراين به نقاشي موش نيز علاقه ي زيادي نشان خواهند داد. شما با آموزش طرح نقاشي موش به كودك مي توانيد فرزند خود از فوايد كشيدن نقاشي كه هم بر روح و هم بر جسم كودكان تاثير دارد، بهره مند كنيد. براي اين كه كودك خود را براي ساعاتي از بازي هاي ديجيتال و تجهيزات الكترونيكي دور كنيد، بايد در ابتدا طرحي جذاب كه مطابق سليقه و علاقه ي او باشد انتخاب كنيد. voolak يك سايت با توليد محتواي كودكانه است كه در آن صد ها ويديو آموزش نقاشي كودكانه با طرح هاي متنوع وجود دارد.

نقاشي

كودكان از سن بسيار كم مشغول به سرگرمي هاي ساده اي مانند نقاشي كشيدن مي شوند. اين امر به اين معني است كه كودكان از سن بسيار كم به كشيدن نقاشي يا همان در دست گرفتن قلم و كوبيدن آن به برگه ي كاغذ علاقه دارند. از سن كم كودكان بدون فكر و بدون طرح خاصي شروع به كشيدن خطوطي بر روي كاغذ مي كنند. به همين دليل است كه كارشناسان معتقدند شما با بررسي طرح هاي كشيده شده بر روي كاغذ كودكان مي توانيد به بسياري از ويژگي هاي شخصيتي پنهان آن ها دست يابيد.

آموزش نقاشي گل يكي از طرح هاي بسيار جذاب و محبوب در بين كودكان است. معمولا طرح نقاشي گل جز اولين طرح هاي نقاشي است كه كودك شما براي رسم آن تمايل دارد. بنابراين نقاشي گل را به كودك خود آموزش دهيد و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببريد. همانطور كه مي دانيد كشيدن نقاشي فوايد بسيار زيادي بر روي جسم و روح كودك شما مي گذارد. بسياري از كودكان با كشيدن طرح هاي متفاوت نقاشي، مانند نقاشي گل احساسات كنوني يا گذشته خود را به تصوير مي كشند و اين امر باعث آرامش روحي فرزند شما مي شود. يكي از دلايل كه روانشنانسان كودك بر اين باورند كه با بررسي نقاشي كودكان مي توان به ويژگي هاي پنهان شخصيتي آن ها دست يافت نيز همين است. به خاطر داشته باشيد كه از طرح هاي جذاب براي تشويق فرزند خود براي كشيدن نقاشي استفاده كنيد زيرا در صورتي كه طرح نقاشي انتخابي شما مانند نقاشي گل براي كودكان جذاب نباشد ممكن است براي كشيدن نقاشي تمايلي نشان ندهد و به سراغ تكنولوژي بروند.

وولك يك ساايت با محتواي كودكانه است كه شما مي توانيد مجموعه اي ويديو ها و عكس هاي آموزش نقاشي كودكانه را در آن مشاهده كنيد. با مراجعه به سايت و بررسي اين طرح هاي جذاب مي توانيد كودك خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند سازيد و طرح ها و الگو هاي متنوع و جذاب كودكانه را به آن ها آموزش دهيد.

ترانه كودكانه فارسي /

در مهد كودك ها و مدارس پايه هاي ابتدايي بسياري از سرگرمي ها مانند سشاخت كار دستي ها متفاوت، خواند سرود هاي كودكانه، كشيدن نقاشي، خواندن داستان كودكانه كوتاه يا تماشاي كارتون كودكانه رواج دارد. اين سرگرمي ها جز سرگرمي هايي هستند كه مربيان يا حتي والدين با استفاده از آن ها مي توانند نكات بسيار آموزنده اي را به فرزندان خود آموزش دهند.

ترانه كودكانه فارسي يكي از سرگرمي هاي بسيار تاثيرگذار و آموزنده براي كودكان است كه بسياري از والدين از سن بسيار كم فرزند خود علاقه به ياد دادن انواع ترانه هاي كودكانه به فرزند خود دارند. كودك سعي مي كند تا متن ترانه ي مورد نظر را حفظ كند و براي والدين خود بخواند. اينو امر باعث افزايش اعتماد به نفس در رشد شخصيتي كودك شما مي شود. شما با دسترسي به انواع ترانه هاي كودكانه به وسيله اينترنت و ابزارات الكترونيكي مي توانيد كمك بسيار زيادي به افزايش اعتماد به نفس در كودك خود شويد.

تماشاي كارتون كودكانه نيز فوايد بسياري بر روي كودكان دارد و يكي از مهم ترين و آسان ترين راه هاي آموزش زبان به كودكان استفاده از كارتون هاي كودكانه با زبان اصلي است. كودكان در سن كم توانايي ياد گيري زبان بسيار بالاتري نسبت به بزرگسالان دارد و همين امر باعث شده است تا والدين از سن بسيار كم كودك خود به آموزش زبان به فرزندان خود بپردازند. اكثر كارتون ها نكات آموزنده ي رفتاري بسيار زيادي را به كودك شما مي آموزند و بچه هاي امروزي نيز علاقه ي بسيار زيادي به تماشاي انواع انيميشن با داستان هاي متنوع و جذاب دارند. در مهد كودك ها نيز در بسياري از مواقع براي كودكان كارتون ها متفاوت پخش مي كنند و به صورت جمعي به نقد و بررسي كارتون مي پردازند تا مطمئن شوند كودك شما نكات آموزنده ي كارتون مورد نظر را ياد گرفته است.

پكيج دوربين مدار بسته داهوا

پكيج دوربين مداربسته يكي از راهكارهايي است كه در صورت عدم آشنايي خريدار با تجهيزات دوربين مدار بسته مي تواند پيشنهاد مناسب كارشناسان فني را در قالب يك پك دوربين مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پاركينگ ، منازل و انبارها ارائه نمايد. پكيج دوربين مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبكه IP در مدل هاي 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 كانال بسته به نياز مشتريان و مقدار هزينه انتخابي  تقسيم بندي مي گردد. پكيج  دوربين مدار بسته داهوا انالوگ AHD  داراي ديد در شب مناسب وكيفيت تصوير  2و4 مگاپيكسل 1080 ،  كابل تركيبي (برق و انتقال تصوير) و منبع تغذيه مركزي ، دستگاه ضبط DVR  وفيش هاي مورد نياز مي باشد. پكيج دوربين مدار بسته تحت شبكه داراي تصاوير ديجيتال ، ديد در شب ، كيفيت تصوير 2 و 4 مگاپيكسل ، كابل شبكه ، منبع تغذيه ، سوكت ، سوييچ ، دستگاه ضبط NVR مي باشد.

دوربين مدار بسته آنالوگ داهوا

نسل اول دوربين آنالوگ داهوا به دليل رزوليشن و كيفيت تصاوير پايين ، منسوخ شدند و توليد كنندگاني مانند داهوا به دنبال توليد انواع ديگري از دوربين آنالوگ بودند تا كيفيت بهتري را به بازار ارائه دهند . يكي از اين دوربين هاي با كيفيت ، دوربين HD داهوا است . دوربين HD داهوا با كيفيت و رزوليشن بهتر از دوربين قديمي آنالوگ ، وارد بازار شدند و از كيفيت 2 مگاپيكسل شروع به كار كردند تا امروز كه كيفيت هاي بهتري توليد شده است . نسل جديد دوربين مدار بسته آنالوگ داهوا همزمان به انتقال تصوير و صدا مي پردازد و قيمت مناسبي نيز دارد . قيمت دوربين HD داهوا مانند دوربين قديمي آن خيلي زياد نيست و به صرفه است . تنها ايرادي كه بر دوربين اچ دي داهوا وارد است ، نداشتن همخواني با ديگر دستگاه هاي ضبط است يعني نمي توان با هر دستگاهي تصاوير آن را ضبط نمود . يكي از دوربين هايي كه با كابل كواكسيال انتقال تصوير انجام مي دهد دوربين HDCVI است و تقريبا نسبت به دوربين آنالوگ كيفيت بهتري دارد و در رقابت با دوربين هاي تحت شبكه مي باشد .

دوربين تحت شبكه داهوا

با وجود يك فضاي مجازي به نام اينترنت و گسترش روز افزون اين بستر مجازي و با دسترسي آسان كاربران به اين فناوري باعث شد تا نسل جديدي از دوربين تحت شبكه داهوا بوجود آيند. دوربين مداربسته هاي تحت شبكه را مي توان به عنوان يك دوربين مداربسته با يك IP منحصر به فرد در يك مجموعه Local شبكه داخلي تعريف كرد و با استفاده از اين شناسه IP مي توان تصاوير را بر روي سيستم هاي شبكه اي انتقال داد تا كاربر بتواند بر روي شبكه تصاوير را مشاهده كند همچنين با استفاده از اين شناسه مي توان انتقال تصوير از راه دور را براحتي فعال، مديريت و به صورت آنلاين تصاوير دريافتي اين دوربين ها را ملاحظه كرد. پس از اتصال دوربين مداربسته به  سوئيچ شبكه داخلي، كاربر با استفاده از نرم افزار مانيتورينگ مربوطه از هر كامپيوتر متصل به همان شبكه و يا خارج از شبكه با استفاده از بستر اينترنت مي تواند به تصاوير دوربين مداربسته IP دسترسي داشته باشد.

تعمير شارژر لپ تاپ

در عصر حاضر با توجه به پيشرفت تكنولوژي و گسترش استفاده از گوشي هاي موبايل، تعميرات موبايل و سرويس آن اهميت ويژه اي پيدا كرده است . موبايل ها بسته به برندي كه آن ها را توزيع كرده است، قطعات و سيستم عامل هاي متفاوتي دارند، كه تسلط بر هر يك از آن ها تخصص ويژه اي مي طلبد. متخصص تعمير موبايل، با تسلط به قطعات و تجهيزات موبايل در برند ها و سيستم عامل هاي مختلف، در مواقع بروز مشكل يا اختلال براي گوشي، به تعميرات گوشي مي پردازند. امروزه با گسترش فناوري، امكان تعميرات موبايل آنلاين و نيز تعمير موبايل در محل افزايش يافته و تعميرجويان مي توانند از اين طرق به تعمير گوشي خود بپردازند.

همين امر در مورد كامپيوتر ها و لپ تاپ ها نيز صادق است. امروزه خانواده ها به دلايل مختلف به لپ تاپ ها و كامپيوتر ها وابسته هستند چرا كه بسياري از فعاليت هاي روزمره، تحصيلي و شغلي خود را با كمك اين ابزارات انجام مي دهند. بهتر است يك مركز تعميرات مطمئن و حرفه اي را براي تعمير دستگاه هاي خود انتخاب كنيد چرا كه به عنوان مثال اگر قصد تعمير شارژر لپ تاپ خود را داريد و به مركز تعميرات حرفه اي مراجعه نكنيد ممكن است شارژر دستگاه شما به طور كلي خراب شود و شما مجبور به خريد شارژر جديدي شويد يا اين كه مشكل شما در لحظه حل شود و در دراز مدت با استفاده از شارژر اصولي تعمير نشده به باتري دستگاه شما آسيب وارد شود و در نتيجه شما هزينه ي بيش تري را براي تعمير دستگاه خود صرف كنيد.

ديجي بان يك مركز تعميرات حرفه اي است كه با دسترسي به برترين و ماهر ترين تعميركاران قادر است تا هر گونه مشكل سخت افزاري يا نرم افزاري دستگاه شما را در كوتاه ترين زمان ممكن و با كم ترين هزينه رفع كند.

حذف اپل ايدي فراموش شده

تعمير گوشي ، سرويسي كه همه ما به آن نيازداريم، چقدر به موبايل خود وابسته هستيد، كار، زندگي و سرگرمي شما چقدر به موبايل شما وابسته است، هر چه وابستگي شما به موبايل بيشتر باشد به سرويس تعميرات موبايل هم بيشتر وابسته هستيد و شناختن تعميركاراني با مهارت بالا اين سرويس را به شما ارائه مي دهد كه بتوانيد در سريعترين زمان ممكن و با بهترين كيفيت تعميرات موبايل خود را انجام دهيد. وقتي گوشي موبايل شما خراب شده و از كار مي افتد اولين چيزي كه به آن فكر ميكنيد تعمير گوشي موبايل است، تعمير موبايل در حل حاضر و با توجه به قيمت هاي گزافي كه گوشي هاي موبايل دارند بهترين و مقرون بصرفه ترين راه حل است.

البته تعميرات مربوط به گوشي هاي همراه تنها به تعميرات سخت افزاري محدود نمي شود به عنوان مثال ممكن است كاربري به دليل حذف اپل ايدي فراموش شده به مركز تعميرات مراجعه كند. بنابراين بهتر است بدانيد كه يك مركز تعميرات حرفه اي و مطمئن قادر است تا هر گونه مشكل نرم افزاري دستگاه شما را نيز حل كند. يك مركز تعميرات يا تعميركار حرفه اي بايد به تفاوت هاي محصولات شركت هاي سازنده مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حين انجام اقدامات مربوط به تعمير را به حداقل برساند.

در صورت بروز هر گونه اشتباه در تعمير، خسارت بيش تري به دستگاه وارد شده و شما مجبور خواهيد بود هزينه ي بيش تري را براي تعمير دستگاه خود صرف كنيد. بنابراين در انتخاب يك مركز تعميرات حرفه اي نهايت دقت و حساسيت را به خرج دهيد. ديجي بان يك مركز تعميرات حرفه اي است كه تمامي ويژگي هاي يك مركز تعميرات خوب و ماهر را دارد و با دسترسي به برترين تعميركاران قادر است هر گونه مشكل دستگاه شما را رفع كند. براي ثبت درخواست خود به آدرس digibaan.ir مراجعه كنيد.