بلبرینگ SKF
بلبرینگ صنعتی
انواع بلبرینگ صنعتی
خرید بلبرینگ SKF
بلبرینگ اس کا اف
بلبرینگ ناچی
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

ردياب خودرو چه قابليت‌هايي دارد؟

با توجه به اين مورد كه كار عمده و اصلي ردياب خودرو جلوگيري از سرقت خودرو و اطلاع يافتن از موقعيت جغرافيايي خاصي است كه اتومبيل شما در آن قرار گرفته است، اما ردياب‌هايي كه امروزه در بازار قرار دارند نسبت به گذشته تغييرات اساسي كرده‌اند و آپشن‌ها و امكانات بيشتري براي آن‌ها در نظر گرفته شده است كه در ادامه به اين موارد اشاره خواهيم كرد.

  • داراي فرستنده و گيرنده هستند.
  • لحظه به لحظه مي‌توان اتومبيل را رديابي كرد.
  • سيستم تهويه هواي اتومبيل را مي‌توان از بيرون تنظيم كرد.
  • روشن و يا خاموش كردن اتومبيل به كمك آن امكان پذير است.
  • اين ردياب‌ها قابليتي دارند كه مي‌توان به كمك آن‌ها هر گفتمان و سروصدايي كه داخل خودرو اتفاق مي‌افتد را شنيد.
  • ردياب خودرو اطلاعاتي از اطراف خودرو مانند مراكز خريد و درماني و.. را در اختيار شما خواهد گذاشت.
  • مي‌توان درب‌ها را به هنگام سرقت قفل نمود.
  • در صورت تكان خوردن خودرو، در همان لحظه روي تلفن همراه شما آلارم هشدار فرستاده مي‌شود.
  • با استفاده از سنسور مي‌توان ميزان سوخت، تغيير دما و وزن را بررسي نمود.
  • در صورت سرقت خودرو نقاط توقف و آدرس محل توقف به صورت پيامكي به صاحب خودرو اطلاع داده مي‌شود.

آيا يو پي اس يراي دستگاه ردياب خودرو مناسب است ؟

بايد گفت كه باتري ماشين جايگزين يو پي اس است زيرا يو پي اس در صورت قطع شدن برق شهري كار مي كند و باي لوازم خانگي و اداري مناسب تر است تا براي داخل خودرو . اما مي توانيد براي استفاده هاي ديگر مخصوصا در زمان قطع شدن برق يو پي اس بخريد. براي مشاهده قيمت UPS به دوربين ماركن مراجعه كنيد .

براي خريد دوربين مدار بسته ، ردياب خودرو و يو پي اس به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد . همچنين مي توانيد با مشاورين دوربين ماركت تماس حاصل فرماييد .

قصه كودكانه جديد

وولك يكي از پرطرفدار ترين سايت ها براي كودكان ات كه در آن قصه كودكانه جديد گفت مي شود البته همراه با متن . علاوه بر اين از كودكان شما مي خواهد تا نتيجه خود ازقصه را برايشان ارسال كند و به همين روش كودكانتان از لحاظ رفتاري و تربيتي با گوش دادن به قصه هاي جديد سرگرم مي شوند و چيز هاي جديد ياد مي گيرند . قصه صوتي شنل قرمزي از جمله قصه هايي است كه نتيجه گيري اخلاقي براي كودكان دارد . چند نفر از كادكاني كه در مهد كودك ساري بودند براي ما خلاصه اي از اينن داستان را ارسال كردند كه براي خواندن ادامه آن بايد به سايت وولك مراجعه فرماييد .

يك دختري در جنگل همراه مادرش زندگي مي كرد و به خاطر  شنل قشنگي قرمزي كه داشت  به دختر كوچولو مي گفتند شنل قرمزي . يك روز مادر بزرگ اش مريض شد و مادر شنل قرمزي كار زيادي داشت ونتوانستبه مادر بزرگ سري بزند مادرشنل قرمزي فكري كرد و گفت من خوراكي ها را آماده مي كنم وتو اينهارا براي مادربزرگت ببر  و شنل قرمزي گفت باشه سبد و شنل اش را برداشت خدا حافظي كرد و رفت.يكدفه شنل قرمزي نگاهش به گل هاي قشنگ افتاد وگل ها را چيد وخواست بره كه آقا گرگه سر راهش رو گرفت آقا گرگ گفت:با اين عجله كجا مي ري؟ توي دستت چيست؟ شنل قرمزي باترس گفت:خواركي.مي خواهم ببرمشان به خانه مادر بزر گ ام.آقا گر گ يك نقشه سرش افتاد وگفت باشه.ترس نمي خواهم تو را بخورم. برو  . گرگه باخودش فكركرد گفت خب من خانه ي مادر بزر گ شنل قرمزي مي دانم كجا است الان زود ميروم  به خانه ي مادر بزرگ حركت كرد سمت خانه رسيد و در زد مادر بزرگ گفت:شنل قرمزي بيا در باز است بيا بفرما نوه ي قشنگم بيا تو و آقا گرگ پريد و مار بزرگ را خورد و سريع رفت لباس هاي مادر بزرگ راپوشيد و بعد از چند دقيقه شنل قرمزي امد و ... براي خواندن ادامه داستان به وولك مراجعه  فرماييد .

 

خواندن قصه براي كودكان

زماني كه شما براي كودك خود كتاب مي خوانيد و از همان كودكي او را با كتاب و داستان هاي مختلف آشنا مي كنيد درواقع دنياي او را با داستان ها و سرگذشت هاي مختلفي پيوند مي دهيد. زماني كه شما اين كار را قبل از خواب براي كودكتان انجام مي دهيد به قدرت حل مسئله او در موارد مختلف كمك خواهيد كرد و به او كمك مي كنيد در طول شب خواب راحت تري را تجربه نمايد. درواقع با خواندن قصه صوتي براي كودكان دبستاني به روابط او با دوستان و ديگر افرادي كه كودك در آينده با آن ها برخورد خواهد داشت كمك خواهيد كرد. هم چنين خواندن قصه هاي گوناگون هنگام خواب به تعامل كودك با شما نيز بسيار كمك كننده خواهد كرد. با اين كار نشان مي دهيد كه از كودك خود از لحاظ عاطفي نيز حمايت مي كنيد.

معرفي داستان

يكي بود، يكي نبود، بزي بود كه بهش مي‌گفتن بز زنگوله پا. اين بز 3 تا بچه داشت شنگول و منگول و حبه انگور. اين‌ها با مادرشان در خانه‌اي نزديك چراگاه زندگي مي‌كردند. روزي بز خبردار شد كه گرگ تيز دندان در آن دور و بر‌ها خانه گرفته و همسايه‌اش شده، خيلي نگران شد و به بچه‌ها سپرد كه مراقب باشيد. اگر كسي آمد و در زد از درز در و سوراخ كليد خوب نگاه كنيد، اگر من بودم در را باز كنيد، اگر گرگ يا شغال بود در را باز نكنيد.  بچه‌ها گفتند: چشم. بُز رفت يك ساعت ديگر گرگ آمد در زد. ... ادامه را در وولك بخوانيد .

معرفي مهد كودك

وولك به شما كمك مي كند تا در هر كجاي ايران كه باشيد بهترين مهد كودك را انتخاب كيند . در انتخاب و ثبت نام مهد كودك اهواز  معيار هاي متعددي تاثير گذار هستند كه يكي از آن ها آدرس و دوري و نزديكي مهد كودك به محل زندگي والدين است . آشنايي با ليست و آدرس مهد كودك هاي اهواز مي تواند كمك شاياني در اين انتخاب مهم به والدين بكند .

چرا لپ تاپ روشن نميشه

چرا لپ تاپ روشن نميشه؟ چرا كيس كامپيوتر روشن نميشه؟ اين سوالات در بين اكثر كاربران كامپيوتر و لپ تاپ رايج است زيرا بسياري پيش مي آيد كه لپ تاپ به طور ناگهاني خاموش مي شود يا كيس كامپيوتر به طور ناگهاني خاموش مي شود. خاموش شدن ناگهاني دستگاهتان مي تواند دلايل بسيار متفاوتي داشته باشد، حتي دلايل خاموش شدن ناگهاني دستگاه شما مي تواند به علت ايرادات نرم افزاري باشد. اگر دليل خاموش شدن ناگهاني كامپيوتر يا لپ تاپ شما به علت مشكلات نرم افزاري باشد، به احتمال زياد با تنظيمات دستي ساده و تصحيح تنظيمات نادرست مشكل شما حل خواهد شد. در بعضي موارد نيز با تعويض ويندوز مشكل حل خواهد شد اما اگر با تعويض ويندوز نيز مشكل حل نشد مي توان متوجه شد كه دستگاه شما دچار مشكلات سخت افزاري شده است.

رفع مشكلات سخت افزاري نسبت به رفع مشكلات نرم افزاري از حساسيت بيشتري برخوردار است و براي رفع مشكلات سخت افزاري حتما به يك مركز تعميرات يا تعميركار ماهر و باتجربه مراجعه كنيد تا باعث خسارت بيشتر به دستگاه شما نشود، مخصوصا در لپ تاپ ها قطعات سخت افزاري با ظرافت بيشتري و با فاصله ي كمتري كنار يكديگر قرار گرفته اند بنابراين براي تعمير سخت افزاري آن ها بايد نهايت دقت و حساسيت به كار رود تا خسارت بيشتري به لپ تاپ وارد نشود.

آيا مودم قابل تعمير است؟ مودم نيز يكي از لوازم ضروري است كه در صورت خراب شدن آن و به وجود آمدن هرگونه اختلافي در عملكرد مودم ارتباط كلي دستگاه شما با اينترنت قطع خواهد شد. در اكثر مواقع مودم قابل تعمير است بنابراين در صورت به وجود آمدن هرگونه مشكل در عملكرد مودم براي تعمير آن اقدام كنيد. در بعضي موارد اختلال به وجود آمده در عملكرد مودم به دليل تنظيمات نادرست اينترنت در دستگاه است بنابراين از سلامت نرم افزاري لپ تاپ، كامپيوتر يا گوشي همراه خود نيز مطمئن شويد.

 

چگونه قصه كودكانه بگوييم؟

عدم توانايي در داستان پردازي ممكن است بسيار ناراحت كننده باشد، به خصوص وقتي فرزندتان هر شب از شما داستان جديدي بخواهد. ذهن كودكان دائما به دنبال كشف چيزهاي جديد است و به راحتي از موضوعي به موضوع ديگر معطوف مي ‎شود، بنابراين چگونه مي ‎توان توجه كودك را تا پايان يافتن قصه به خود جلب كرد، بدون اين كه شنونده را بشناسيم . براي گفتن قصه كودكانه به فرزندتان به وولك مراجعه فرماييد .

  • پيام آموزنده بدهيم
  • كلمات زيبا بكار ببريم
  • سبك بيان كودكانه باشد
  • موقعيت مناسب را براي گفتن قصه در نظر بگيريم

معرفي قصه سفيد برفي و هفت كوتوله

داستان سفيد برفي و هفت كوتوله را در مهد كودك كرج براي كودكان تعريف مي كردم . داستان سفيد برفي و هفت كوتوله داستان جذاب و دوست داشتني است كه والدين و مربيان مهد كودك مي توانند اين داستان زيبا و شيرين را براي كودكان در منزل و يا مهد كودك بخوانند و تعريف كنند. اين داستان موضوعاتي چون دوستي، مهرباني ، گروه محوري ، دوري از قضاوت ، پيروزي خوبي بر بدي ، تكريم شادي ، خوب بودن بدون قيد و شرط و هزاران مفاهيم و موضوعات عالي را به كودكان آموزش مي دهد. داستان سفيد برفي و هفت كوتوله توجه ويژه اي به خانواده و دوستي دارد. به گونه اي كه در متن اين داستان مهرباني و خانواده شرط رسيدن به خوشبختي عنوان شده است. ما به اين دنيا نيامده ايم كه تنها زندگي كنيم؛ بلكه يكي از معيارهاي خوشبختي ، بودن در كنار افرادي است كه دوستشان داريم و آن ها نيز ما را دوست دارند.

براي شنيدن داستان هاي آموزنده و داشتن سرگرمي براي كودكانتان به سايت وولك مراجعه فرماييد . همچنين مي توانيد براي ديدن كارتون هاي جذاب و معروف و يادگيري كاردستي و نقاشي نيز به سايت وولك برويد .

 

تعميرات لپ تاپ آنلاين

لپ تاپ، مودم و كامپيوتر سه وسيله الكتريكي كه نقش بسيار پر رنگي در زندگي ما دارند و هرروزه بخش بيشتري از فعاليت هاي ما به آن ها وابسته مي شود. امروزه بسياري از كار ها تنها با كمك لپ تاپ و كامپيوتر و مودم ها قابل انجام است و در صورتي كه شما دسترسي به اين ابزارات الكتريكي نداشته باشيد بسياري از طفعاليت هاي خود را نمي توانيد انجام دهيد يا فعاليت هاي شما با سرعت بسيار پايين تري انجام مي شود.

زماني كه لپ تاپ شما دچار مشكل مي شود شايد زمان كافي براي انتقال آن و رفتن به مركز تعميرات لپ تاپ نداشته باشيد و يا گمان مي كنيد كه مشكل به وجود آمده براي لپ تاپ شما مشكلي جزئي است و به دست خودتان قابل حل است. اگر مشكل و ايراد پيش آمده در عملكرد لپ تاپ شما مشكلي جزئي باشد، مي توانيد با استفاده از خدمات تعميرات لپ تاپ آنلاين به تعمير لپ تاپ خوب بپردازيد. اقدامات مربوط به تميرات لپ تاپ به صورت آنلاين به اين صورت انجام مي شود كه تعميركار مربوطه به وسيله فرمي كه توسط مشتري پر شده با مشتري تماس مي گيرد و مشتري پس از شرح كامل مشكلات و ايرادات لپ تاپ خود با استفاده راهنمايي ها و دستورات تعميركار مي تواند به تعمير لپ تاپ خود بپردازد.

براي كامپيوتر مي تواند مشكلات بسيار زيادي پيش آيد كه شما را مجبور به مراجعه به يك مركز تعميرات دستگاه كامپيوتر كند اما بوق ممتد كامپيوتر يكي از دلايل بسيار رايجي است كه كاربران كامپيوتر را به مركز تعميرات مي كشاند. شنيدن صداي بوق از كيس كامپيوتر مي تواند دلايل بسيار متفاوتي داشته باشد اما نكته مشترك اين است كه بايد بوق ممتد كامپيوتر را جدي بگيريد و به محض به وجود آمدن اين مشكل حتما براي رفع آن اقدام كنيد زيرا در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتري در دستگاه شما مي شود.

زماني كه مودمي را خريداري مي كنيد حتما به خدمات پس از فروش آن توجه داشته باشيد زيرا مودم دستگاهي است كه به صورت مداوم از آن در حال استفاده خواهيد بود و هر دستگاهي اگر به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگيرد، بي شك احتمال خرابي و به وجود مشكل در عملكرد آن بسيار بالاتر خواهد رفت بنابراين به عنوان مثال اگر مودم ايرانسل خريداري مي كنيد حتما از پشتيباني مودم ايرانسل خود مطمئن شويد تا در صورت به وجود آمدن مشكلي از پشتيباني آن بهره ببريد.

 

خريد بهترين سيستم هاي امنيتي

دزدگير اماكن

دزدگير اماكن يكي از ملزومات امنيتي خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخير محسوب مي‌شود. محصولي كه از ابتدا با يك زنگ ساده بر روي درب‌ها و پنجره‌هاي خروجي خانه‌ها شروع به كاركرد، امروزه به كمك تكنولوژي توانسته است به اوج تكامل و كارايي خود برسد و بدون شك در آينده از اين هم پيشرفته‌تر خواهد شد. دزدگير اماكن وسيله‌اي است كه به كمك سنسورهاي حركتي نصب‌شده در اماكن مختلف مي‌تواند هرگونه حركت غيرقانوني در زمان‌هاي تعطيلي فروشگاه و يا سفر را از طريق تماس و يا پيامك به شما اطلاع داده و با كشيدن آژير بلند در محل، افراد مزاحم را به‌سرعت دور كند.

دوربين خودرو

دوربين خودرو از يك الي دو لنز تشكيل شده‌است كه مي‌توانيد در هر مكاني از خودرو خود نصب كنيد. اين دوربين‌ها كاربرد‌هاي مختلفي دارند اما مهم‌ترين كار اين دوربين‌ها، فيلم‌برداري از جلو، عقب و داخل كابين خودرو شما مي‌باشد كه با اين دوربين‌ها ميتوانيد تمامي وقايع اطراف خودرو خود را ضبط كنيد. حتي در بعضي از مدل‌ها مي‌توانيد تصاوير را بصورت آنلاين بر روي گوشي خود مشاهده كنيد و از سلامت خودرو خود و اطراف آن مطلع شويد. از آن جايي كه در بعضي مدل‌ها چندين لنز وجود دارد، مي‌توانيد هر لنز را در مكان خاصي از خودرو نصب كنيد. با توجه به نياز شما دوربين‌هاي خودرو مي‌توانند كاربرد‌هاي بيشماري داشته باشند.

دورين مدار بسته

دوربين مدار بسته به منظور نظارت و يا ساير اهداف تصاوير و يا ويدئو ضبط مي كند. اين دوربين ها مي توانند دوربين فيلمبرداري باشند و يا ديجيتال! Walter Bruch مخترع دوربين مداربسته بود. هدف اصلي دوربين مداربسته گرفتن نور و تبديل آن به سيگنال ويدئويي است. زيربناي دوربين مداربسته يك سنسور CCD است. CCD نور را به سيگنال الكتريكي تبديل كرده و سپس پردازش سيگنال اين سيگنال الكتريكي را به سيگنال ويدئويي تبديل مي كند كه مي تواند روي صفحه ضبط يا نمايش داده شود. دوربين هاي ويدئويي يا آنالوگ هستند يا ديجيتال ، بدين معنا كه آنها بر اساس ارسال سيگنال هاي آنالوگ يا ديجيتال به يك دستگاه ذخيره سازي مانند ضبط صوت تصويري يا رايانه روميزي يا رايانه لپ تاپ كار مي كنند.

معرفي قصه صوتي

شنيدن قصه صوتي در كودكي، اين فرصت را براي كودكان فراهم مي‌كند تا فضاي داستان را با صداي قصه‌گوها و به همراه همديگر بشنوند. البته كتاب‌هاي صوتي مي‌تواند كاربردهاي گسترده‌تري هم براي كودكان داشته باشد. مدرسه‌ها، مهدها و ساير محيط‌هاي آموزشي، مي‌توانند كتاب‌هاي صوتي را به‌عنوان بخشي از منابع درسيشان به دانش‌آموزان معرفي كنند و مطالب را انتقال دهند.

قصه گفتن براي كودك ، فوايد بسياري دارد از جمله ممارست كودكان در مهارت هايي نظير گوش دادن، تجسم، تصور و خيالپردازي. وقتي شما داستاني را به جاي خواندن از روي كتاب، براي آنها تعريف مي كنيد، آزاد هستيد كه از تخيل خود استفاده كنيد و بعضي كلمات را كه حس مي كنيد براي كودك مناسب تر است در آن بگنجانيد. خواندن داستان براي كودك، قدرت تخيل او را افزايش مي دهد.

قصه‌ گويي براي كودكان توانايي مجسم نمودن شخصيت ها، و رويدادهاي غيرواقعي و خيالي، موقعيت ها و مكان ها  زندگي كودك را رنگين تر و شادتر مي سازد، به همين دليل، شما بايد اين مهارت را به فرزند خود نيز بياموزيد. گوش دادن به داستان هاي بسيار زياد، به فرزندان كمك مي كند تا افكار و عقايدشان را بهتر بيان كنند.

قصه گويي براي كودك باعث افزايش سطح هوش اجتماعي آنها و نقشي اساسي در شكل دهي به شخصيت انها دارد. قصه‌ گويي براي كودكان سنتي است كه از قديم وجود داشته و والدين و اجداد ما همواره براي كودكانشانن قصه مي گفتند اين سنت اكنون نيز به ما رسيده است اين حالت خود جوشي، داستان را براي شنونده چيزي منحصر به فرد مي كند.

معرفي قصه

قصه صوتي علاالدين يكي از داستان هاي آموزنده براي كودكان است كه حتي كارتون و فيلم ان نيز ساخته شده است . من نمايش و تئاتر اين داستان جذاب را در مهد كودك مشهد تماشا كردم و بچه ها در آخر از آن نتيجه گيري مي كردند .

 

 

خاموش شدن ناگهاني لپ تاپ

لپ تاپ يا كامپيوتر ابزاراتي هستند كه معمولا به دلايل متفاوتي دچار خرابي مي شوند زيرا اكثر كاربران به طور مداوم از اين دستگاه ها استفاده مي كنند و همان طور كه مي دانيد استفاده مداوم از هر دستگاهي احتمال خرابي آن دستگاه را بالا مي برد. يكي از مشكلات رايجي كه براي اكثر كاربران لپ تاپ پيش مي آيد، خاموش شدن ناگهاني لپ تاپ است. خاموش شدن ناگهاني لپ تاپ مي تواند دلايل بسيار متفاوتي داشته باشد. برند هاي سازنده ي لپ تاپ در ساخت لپ تاپ نهايت ظرافت و دقت را به خرج داده اند بنابراين به همان ميزان در تعميرات لپ تاپ نيز بايد نهايت دقت و حساسيت به كار گرفته شود. اگر خاموش شدن ناگهاني لپ تاپ به علت مشكلات نرم افزاري باشد معمولا با تنظيمات دستي و تصحيح ايرادات ساده ي نرم افزاري مشكل ناگهاني خاموش شدن لپ تاپ شما حل خواهد شد اما اگر حتي با عوض كردن ويندوز نيز مشكل لپ تاپ حل نشد بايد براي تعميرات سخت افزاري دستگاه خود اقدام كنيد.

 پاور كامپيوتر يكي از مهم ترين قطعات سخت افزاري كامپيوتر به شمار مي رود و در صورت خرابي آن بايد به سرعت براي تعمير پاور كامپيوتر خود اقدام كنيد. در صورتي كه پاور يا منبع تغذيه كامپيوتر دچار مشكل شود، كامپيوتر شما به طور كلي روشن نخواهد شد و بنابراين شما نمي توانيد فعاليت هاي خود را به كمك كامپيوتر خود انجام دهيد يا به طور كلي فعاليت هايي كه به طور كامل وابسته به كامپيوتر هستند را نمي توانيد انجام دهيد. بنابراين زماني كه كامپيوتر خود را به فاصله ي چندماه سرويس مي كنيد حتما سلامت عملكرد پاور كامپيوتر خود را چك كنيد زيرا اين قطعه ي سخت افزاري قيمت بسيار زيادي دارد و در صورتي كه پاور كامپيوتر شما قابل تعمير نباشد مجبور به تعويض پاور كامپيوتر خود خواهيد شد بنابراين بايد هزينه بسيار زيادي را صرف تعمير كامپيوتر خود كنيد.

خرابي اينترنت نيز يكي از دغدغه هاي كاربران كامپيوتر يا لپ تاپ است زيرا معمولا اكثر كاربراني كه به لپ تاپ و كامپيوتر بخشي از فعاليت هاي خود را انجام مي دهند به اينترنت نيز نياز دارند.

خريد از بهترين برند

خدمات پس از فروش مناسب : همانطور كه مي دانيم گارانتي يك اصل مهم در هنگام خريد هر محصولي، محسوب مي شود. اين اصل، در خصوص خريد دوربين مداربسته داهوا نيز حائز اهميت است. شركت فراگستر الكترونيك، نماينده رسمي و برتر شركت داهوا در ايران، با ارائه ي سبد كالاي متنوع و گسترده، خدمات پس از فروش و گارانتي مناسب 25 ماه، سبب محبوبيت و برتري برند داهوا در ايران شده است. محصولات داهوا، توسط شركت هاي بسياري به فروش مي رسند كه اغلب داراي گارانتي نيستند و يا از ضمانت گارانتي مناسبي برخوردار نيستند و اغلب با قيمت بسيار پايين تر به فروش مي رسند. بنابراين توصيه مي گردد، از خريد محصولات نا معتبر و بدون گارانتي خودداري نماييد و قيمت پايين را به خدمات گارانتي ارجحيت ندانيد.

  • كيفيت بالاي محصول : يكي ديگر از علل برتري برند داهوا به ساير برندها، توان ارائه ي تصاوير با كيفيت بالا، سخت افزار قوي، طراحي استاندارد بدنه و برد، مقاومت دوربين مداربسته داهوا در مقابل شرايط نا مساعد محيطي چون : رطوبت، آب، باران و برف، گرد و غبار، دماي بسيار بالا و بسيار پايين و يا در مقابل ضربات ( با توجه به استانداردهاي مندرج در ديتا شيت و يا مشخصات فني آن ها ) مي باشد. معمولا يافتن اين همه قابليت در يك محصول يا يك برند، اندكي سخت است، اما مي توان تمام آن ها را در برند داهوا، يافت.
  • قيمت مناسب : همانطور كه مي دانيم، قيمت يك فاكتور مهم و تاثير گذار در امر خريد دوربين مداربسته و سايز تجهيزات نظارت تصويري است و اغلب افراد در جست و جو يك محصول با كيفيت و قيمت مناسب هستند. ارائه ي محصولات با كيفيت و تصاوير با رزولوشن بالا و هم چنين قيمت مناسب، از ديگر علل برتري برند داهوا در اين صنعت است. همچنين، شركت داهوا با ارائه ي محصولات اقتصادي چون سري هاي EZ-IP، Cooper و يا حتي Lite سعي كرده است كه محصولاتي ارزان قيمت با كيفيت مناسب را ارائه كنند تا تمام كاربران، متناسب با بودجه خود بتوانند خريد آگاهانه اي را داشته باشند و بتوانند تصاوير مناسبي را از محيط پيرامون خود دريافت نمايند.

موارد مهم استفاده از يو پي اس

هر وسيله كه از برق استفاده مي كند احتمالا نياز به يو پي اس دارد اما در اين ميان حياتي ترين وسايل به صورت حتمي احتياج به اين وسيله دارند از جمله مكان هاي درمانگاهي يا شركت هاي توليد يا مكان هايي كه از نظر دما و رطوبت بايد هميشه در يك سطح خاص نگهداري شوند ، سرورها و جاهاي مختلف ديگر كه مهمترين بخش هاي استفاده از يو پي اس را در چند تيتر زير مي توانيد مطالعه نماييد.

  • آسانسور
  • دوربين مداربسته
  • تجهيزات پزشكي
  • كركره برقي
  • كامپيوتر
  • يخچال
  • پكيج

براي خريد دوربين مداربسته و يو پي اس به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .