بلبرینگ SKF
بلبرینگ صنعتی
انواع بلبرینگ صنعتی
خرید بلبرینگ SKF
بلبرینگ اس کا اف
بلبرینگ ناچی
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

نقاشی زنبور عسل

زنبور یکی از حشراتی است که نقاشی آن یا شخصیت کارتونی آن برای کودکان جذابیت زیادی دارد و برای کشیدن نقاشی آن معمولا وقت می گذارند. برای اینکه بتوانند راحت تر نقاشی زنبور عسل را بکشند می توانند به بخش کاردستی های وولک مراجعه کنند و نقاشی زنبور عسل به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است. کشیدن نقاشی زنبور عسل در وولک بسیار ساده توضیح داده شده، گاهی کشیدن یک نقاشی برای کودکان بسیار سخت است و گاهی لازم است پدر و مادر به آن ها کمک کنند یا از ابتدا همه چیز را به ان ها آموزش دهید تا بتوانند به بهترین شکل ممکن نقاشی را بکشند. اما نقاشی زنبور اگر به صورت زنبور واقعی کشیده شود، بدرد کودکان نمی خورد و حس شادی و نشاط به آن ها دست نمی دهد. اما کشیدن نقاشی زنبور عسل که در وولک در حال پخش است برای کودکان بسیار مناسب است.

نقاشی مریدا به صورت کاملا ساده کشیده می شود و برای کشیدن آن نیازی به کمک دیگران نیست و کودک به راحتی می تواند نقاشی مریدا را بکشد. نقاشی مریدا بسیار زیباست و کاملا هم طبیعی جلوه می کند. همین جلوه طبیعی ان باعث می شود تا کودکان از کشیدن و دیدن نتیجه نقاشی مریدا لذت ببرند. کشیدن نقاشی مریدا کاملا جذاب و دیدنی است و کودک می تواند آن را به دیگران هدیه دهد و با تشویق دیگران هم نشاط و اعتماد بنفس زیادی کسب کند.

نقاشی مریدا به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است و نتایج مثبتی نیز دارد. یکی از نتایجی که ویدئوی نقاشی مریدا می تواند داشته باشد، کم شدن هزینه های کلاس نقاشی است و حتی لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید و با تماشای ویدئوی نقاشی مریدا کودک شما یک نقاشی کودکانه را به صورت کامل آموخته و می تواند به بهترین شکل آن را بکشد.

دانلود خون سرد

 

هنرمندان محبوب و پرطرفدار متعددی را می توان تنها در سریال های شبکه خانگی مشاهده کرد.یکی از هنرمندانی که اخیرا تنها در سریال های مجموعه شبکه خانگی می توان بازی های جذاب او را مشاهده کرد، امیر آقایی می باشد. امیر آقایی در سریال خون سرد با نقشی کاملا متفاوت و جذاب بازگشته است که برای مخاطبین و علاقمندان او بسیار غافلگیر کننده بوده است. امیر آقایی در سریال خون سرد در نقش دکتری ظاهر شده است که اقدام به تنبیه خلافکاران و جنایتکارانی که از چنگ قانون فرار می کنند، می پردازد. داستانی که شاید مشابه آن را در سریال های خارجی دیده باشید، اما مشاهده هنرنمایی امیر آقایی در چنین نقشی خالی از لطف نخواهد بود. از دیگر هنرمندان سریال خون سرد می توان به شهرام حقیقت دوست، سارا بهرامی، لیندا کیانی، نیما شعبان نژاد و... اشاره کرد.

در صورتی که قصد دانلود خون سرد را دارید، می توانید از سایت دی دی فیلم کمک بگیرید. سایت دی دی فیلم با آدرس اینترنتی didifilm.com، یکی از بروزترین و محبوب ترین سایت های دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی در میان کاربرانی اینترنتی می باشد. محیط کاربری راحت، جذابیت ظاهری، لینک های مستقیم با کیفیت های مختلف و البته قانونی از جمله مزایای دانلود فیلم و سریال مورد علاقه اتان از سایت دی دی فیلم می باشد. تمامی سریال های مجموعه شبکه خانگی و سینمایی هایی که پس از اکران عمومی از طریق شبکه خانگی عرضه می شوند را می توان در سایت دی دی فیلم مشاهده کرد.

علاوه بر سریال ها و فیلم های سینمایی ایرانی، بسیاری از مخاطبین به دنبال دانلود فیلم و سریال های خارجی نیز می باشند. یکی از سریال هایی که حتی پس از گذشت سالیان از اتمام پخش آن همچنان مخاطبین بسیاری را به خود جذب می کند، دانلود سریال فرار از زندان می باشد. سریال فرار از زندان یکی از سریال های پر طرفدار در میان کاربران ایرانی است از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از سایت های دانلود فیلم و سریال از جمله سایت دی دی فیلم، لینک های دانلود این سریال زیبا و مهیج را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

خرید ساعت

 

با توجه به افزایش ساعت های کپی و تقلبی در بازار، خرید ساعت کاسیو اصل کار بسیار دشوار شده است. شاید اولین مقصد برای خرید ساعت مراجعه به فروشگاه هایی هستند که به عنوان نمایندگی آن برند شناخته می شوند. مسلما خرید ساعت از فروشگاه های معتبر و نمایندگی می توان اصل بودن و کیفیت آن را برای خریداران تضمین کند. ساعت کاسیو نیز که در زمره ساعت های لاکچری قرار دارد، از تنوع بالای محصولات و مدل برخوردار می باشد. این امر برای افرادی که به استایل خود اهمیت زیادی می دهند، بسیار راضی کننده خواهد بود. زیرا این تنوع بالا، این امکان را در اختیار آنها قرار می دهد که برای هر استایل خود همانند استایل روزمره و یا استایل مجلسی، نوع خاص ساعت و متناسب با مکان و تیپ خود را انتخاب و خریداری کنند.

یکی دیگر از برندهای فوق لاکچری ساعت در جهان، ساعت های امگا می باشد. ساعت های امگا که به طراحی خاص و کیفیت بالای خود شهرت دارند، در همکاری جدید خود با برند معتبری دیگر یعنی سواچ، ساعت امگا سواچ را به جهانیان معرفی کردند. ساعت های کالکشن امگا سواچ در 11 مدل مختلف و براساس اسامی منظومه شمسی طراحی و نامگذاری شده اند. با الهام از ظاهر سیاره های منظومه شمسی برای انتخاب طرح و رنگ، ساعت های امگا سواچ دارای جنس بدنه بیوسرامیک می باشند. تمامی ساعت های کالکشن امگا سواچ برگرفته از سری ساعت امگا اسپید مستر موون واچ می باشند. علت اصلی شهرت سری اسپید مستر موون واچ، استفاده فضانوردان ناسا از این سری ساعت های امگا در ماموریت های فضایی از جمله تمامی ماموریت ها و سفرها به ماه می باشد.

یکی دیگر از دلایل استقبال از سری ساعت های امگا سواچ را قیمت استثنایی آنها می توان دانست. ساعت های امگا سواچ دارای رنج قیمت مختلف و معقولی می باشد که هر فرد دارای درآمد معمول، قادر به تهیه آن می باشد. البته این امر در کشور ما که هزینه ها بر اساس نوسان دلار تخمین زده می شود کمی دشوار می باشد. اما به طور کلی، ساعت های امگا سواچ با دلیل طراحی و قیمت بسیار خوبی که دارند، در زمان بسیار کوتاهی از عرضه به بازار در میان رده های سنی مختلف از طرفداران بسیاری برخوردار شده است.

 

کاردستی کودکانه ساده

 

 

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی کودکانه ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

 

دومورد از فواید عالی نقاشی از نگاه سایت وولک به عوان یک فعال در زمینه رشد و پرورش کودکان:

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی آسان کودکانه زیبا و ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.

 

دوربین ثبت وقایع خودرو

خرید دوربین مدار بسته که به نوعی به تامین کننده امنیت جان و اموال افراد است، کار بسیار دشواری می باشد. مسلما انتخاب و تصمیم گیری برای خرید این قبیل محصولات باید توسط افراد کارشناس و آشنا با آنها صورت گیرد. تنها در این صورت است که افراد می توانند بهترین سیستم امنیتی و نظارتی را برای محل زندگی و یا مکان کسب و کار خود تهیه کنند. تنوع مدل و تولید کنندگان سیستم های امنیتی و نظارتی کار خرید دوربین مدار بسته را بسیار دشوار می کند. هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آن در محصولات امنیتی هستیم. امروزه دوربین های مدار بسته ای وجود دارند که در مکان لامپ قرار می گیرند و حتی امکان تولید روشنایی را نیز دارند. یا دوربین هایی با لنزهای خاص و قدرتمند که قابلیت ثبت و ضبط وقایع در شب هنگام به صورت کاملا رنگی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. دوربین های لامپی و دوربین های دید در شب رنگی از جدید ترین مدل های دوربین های مدار بسته بی سیم به شمار می روند.

امروزه شاهد عرضه مدل های مختلف و متنوعی از دوربین های مدار بسته هستیم. پس از دوربین های آنالوگ، شاهد عرضه دوربین های مدار بسته وایرلس و آی پی بودیم. هم اکنون دوربین سیم کارتی را می توان یکی از جدیدترین تکنولوژی های دوربین های مدار بسته دانست. دوربین سیم کارت خور به دلیل قابلیت نصب سیم کارت بر روی آن و فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت، می تواند به صورت مستقل از مودم و کابل اتصال به اینترنت وصل شود. همین باعث شده است دوربین سیم کارتی که به دوربین سیم کارت خور نیز معروف است، به سرعت به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

یکی دیگر از دوربین های مدار بسته بسیار کاربردی، دوربین ثبت وقایع خودرو می باشد. دوربین ثبت وقایع خودرو که در گذشته تنها توسط شرکت های بیمه و برای مشخص کردن مقصر در زمان وقوع تصادف مورد استفاده قرار می گرفت، امروزه کاربردهای بسیار متفاوت تری پیدا کرده است. هشدار برخورد با اشیاء، پارک بهتر و دقیق تر ماشین و فراهم کردن دید از مناطق کور برای رانندگان از جمله فواید نصب و استفاده از دوربین ثبت وقایع خودرو می باشند.

 

دانلود لامینور

 

داریوش مهرجویی برای تمامی علاقمندان به هنر، نامی آشنا به شمار می رود. کارگردانی بزرگ که آثار فراموش نشدنی بزرگی همچون گاو، هامون، لیلا، مهمان مامان، سنتوری و بسیاری آثار شناخته شده را می توان در کارنامه هنری او مشاهده کرد. فیلم لامینور جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی می باشد که همانند فیلم سنتوری، به موضوع موسیقی پرداخته شده است. خلاف فیلم سنتوری، شخصیت اصلی فیلم لامینور را دختری علاقمند به ساز و موسیقی می باشد که به دنبال راهی برای تحقق آرزوها و خواسته های خود می باشد. علی نصیریان یکی از اسطوره های سینمای ایران در کنار سیامک انصاری، پردیس احمدیه، بهناز جعفری، مهرداد صدیقیان، کاوه آفاق، بیتا فرهی، فریماه فرجامی و... از جمله هنرمندان نام آشنا و توانایی هستند که در جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی به نقش آفرینی پرداخته اند. فیلم لامینور پس از اتمام اکران برای دانلود علاقمندان وارد شبکه خانگی شد.

برای دانلود لامینور می توان از پلتفرم ها و سایت هایی در زمینه دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی فعالیت می کنند، کمک گرفت. یکی از محبوب ترین و بروزترین سایت ها در میان سایت های ایرانی، سایت دی دی فیلم می باشد. سایت didifilm، در مدت زمان کوتاهی از شروع فعالیت خود موفق شد در میان برترین سایت های دانلود فیلم و سریال قرار بگیرد. تمامی فیلم های سینمایی که وارد شبکه خانگی می شوند و همچنین همه سریال های مجموعه شبکه خانگی که در حال پخش می باشند را می توان از طریق سایت دی دی فیلم دانلود و مشاهده کرد.

از مزایای دانلود فیلم از سایت دی دی فیلم می توان به قرار داشتن لینک های دانلود با کیفیت های متعدد و قانونی اشاره کرد. یکی از فیلم هایی که می توانید که از سایت didifilm و به صورت قانونی دانلود کنید، دانلود دینامیت می باشد. همانطور که می دانید، فیلم دینامیت پرفروش ترین فیلم تاریخ ایران لقب گرفته است و همین امر باعث شده است که تقاضا برای دانلود دینامیت به طرز چشمگیری در حال افزایش باشد. خوشبختانه سایت دی دی فیلم جهت راحتی علاقمندان، تمامی لینک های دانلود دینامیت را با کیفیت های مختلف و به شکل کاملا قانونی در اختیار مخاطبین و کاربران خود قرار داده است.

دانلود سریال افسانه نه دم

 

یکی از سایت های ایرانی دانلود فیلم وسریال ایرانی و خارجی که به سرعت به یکی از پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حیطه تبدیل شده است ، سایت دی دی فیلم با آدرس اینترنتی didifilm.com می باشد. با یک نگاه اجمالی به آرشیو سایت دی دی فیلم می توان متوجه شد که در این بازه زمانی کمی که از شروع به کار آن می گذرد ، تا چه میزان موفق به تکمیل آرشیو خود و همچنین جلب رضایت مخاطبین و کاربران خود شده است. تمامی لینک هایی که در سایت دی دی فیلم قرار می گیرند ، لینک های دانلود مستقیم و البته قانونی هستند. به عبارت دیگر ، کاربرانی که قصد دانلود جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی را دارند ، در ابتدا باید کیفیت دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس لینک دانلود آن را خریداری کنند. از طریق خریداری لینک های دانلود فیلم و سریال دلخواه خود ، حمایت مالی و معنوی خود را از عوامل فیلم و سریال مورد علاقه خود نشان خواهید داد.

سایت دی دی فیلم که امروزه یکی از بروزترین سایت های دانلود فیلم و سریال در میان انبوه سایت های ایرانی دیگر ، به شمار می رود، همواره سعی در تکمیل آرشیو خود و قرار دادن سریال ها و فیلم های محبوب خارجی و ایرانی بوده است. از جمله سریال هایی که به تازگی در سایت دی دی فیلم قرار داده شده است، دانلود سریال افسانه نه دم می باشد. این سریال کره ای که ستارگانی همچون لی دونگ ووک، کیم بوم و جو بوآه در آن به نقش آفرینی پرداخته اند، دارای داستانی فانتزی و عاشقانه می باشد. برای علاقمندان به سریال های تولید کشور کره جنوبی که به دنبال سریالی جذاب و دیدنی می باشند، دانلود سریال افسانه نه دم می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن می گردند.

در کنار فیلم و سریال هایی که می توانید در سایت didifilm.com دانلود کنید، کالکشن های متعددی نیز وجود دارد که مشاهده آنها خالی از لطف نیست. یکی از خاطره انگیزترین کالکشن ها که بسیاری از افراد از دوران نوجوانی تا بزرگسالی خود را با آن سپری کرده اند، سری فیلم های هری پاتر می باشد. به لطف لینک های مستقیمی که در سایت دی دی فیلم وجود دارد می توانید برای دانلود harry potter با کیفیت های مختلف، اقدام کنید.

 

نقاشی زیبا

 

 چند نمونه از فواید کاردستی از نگاه سایت وولک:

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی آسان در خانه موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

 

شما می توانید ایده نقاشی زیبا و ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود.

خرید ساعت

افراد دارای سلایق و سرگرمی های مختلفی می باشند.سرگرمی برخی خرید کقش و بعضی دیگر به خرید ساعت و جمع آوری مدل های مختلف آن، عادت دارند. افرادی که خرید ساعت و جمع آوری آن را سرگرمی خود قرار می دهند، به خرید ساعت های برند و معتبر تمایل بیشتری دارند. این کار باعث می شود تا ارزش و کیفیت کلکسیون آنها نیز بالاتر رود در نتیجه حس رضایت فرد نسبت به خود و همچنین سرگرمی او، نیز افزایش پیدا می کند. خرید ساعت در میان سرگرمی ها و عادات نسبتا گران قیمت و لاکچری به شمار می رود. علی الخصوص اگر به جمع آوری ساعت های برند و معروف علاقه داشته باشید. ساعت از جمله وسایلی است که می توان در شرایط مختلف بعنوان کادو نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در مناسبت هایی همچون سالگرد ازدواج و تولد، یکی از گزینه هایی که بعنوان هدیه به آنها نگاه می شود، خرید ساعت زنانه است. از آنجایی که اکثر خانم ها و بانوان از دستان ظریف و زیبایی برخوردار می باشند، انتخاب و خرید ساعت زنانه ظریفی که در دستان زیبای آنها جلوه خاصی داشته باشد، بسیار حائز اهمیت می باشد. زمانی که قصد خرید هدیه و یا حتی قصد خرید ساعت زنانه برای استفاده روزمره را دارید، ناخودآگاه به سمت برندها و تولید کنندگان بزرگ در صنعت ساعت سازی می روید. برند کاسیو از جمله برندهایی است که همگان با نام آن آشنایی کامل دارند. ساعت های کاسیو دارهای مدل های بسیار متفاوت و متنوعی می باشد. ساعت های مچی مردانه ، ساعت های مچی زنانه ، ساعت های اسپرت ، ساعت های دیجیتالی و حتی ساعت های دیواری و اداری از جمله محصولاتی است که می توان در میان تولیدات شرکت ساعت سازی معتبر و جهانی کاسیو مشاهده کرد.

امروزه خرید ساعت کاسیو اصل از فروشگاه های بزرگ و معتبر ساعت فروشی کار بسیار راحتی شده است. هر چند تشخیص اصل و تقلبی بودن ساعت کاسیو کار هر کسی نمی باشد، اما زمانی که برای خرید ساعت کاسیو به نمایندگی آن مراجعه می کنید، می توانید از کیفیت و اصل بودن آن خاطر جمع شوید. به همین دلیل است که خرید ساعت کاسیو از فروشگاه های بزرگ و معتبر در کشور را به شما توصیه می کنیم.

 

 

 

نقاشی باب اسفنجی

 

شما می توانید با طرح نقاشی باب اسفنجی تمایل و اشتیاق کودک خود را به کشیدن نقاشی افزایش دهید. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای رشد ذهنی، عاطفی و جسمی کودکان دارد. چرا که کودکان هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی باب اسفنجی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کنند بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در آن ها تقویت می شود که مهم ترین آن ها تقویت اعتماد به نفس است.

از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد و یکی از مهم ترین خصلت ها و ویژگی های شخصیتی اعتماد به نفس است، پدر و مادر ها باید از سن بسیار کم فرزندانشان، به تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها توجه ویژه کنند؛ زیرا در غیر این صورت اگر کودک به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشد ممکن است در بزرگسالی دچار اختلالات و مشکلات متفاوتی شود. بنابراین برای داشتن فردی با سلامت روانی کامل باید شکلگیری شخصیت او در کودکی به درستی انجام شود .

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی پاییز یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی پاییز باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی پاییز خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود. برای دیدن نمونه های دیگر نقاشی آسان به صورت ویدیویی و عکس مرحله به مرحله به آدرس سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.