بلبرینگ SKF
بلبرینگ صنعتی
انواع بلبرینگ صنعتی
خرید بلبرینگ SKF
بلبرینگ اس کا اف
بلبرینگ ناچی
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

مهد کودک همدان

مهد کودک همدان / بهترین مهد کودک گرگان / وولک

 

بهترین مهد کودک گرگان قطعا ویژگی های خاص خود را دارد که باعث شده تا از سایر مهد کودک گرگان متمایز شود.

نظم: نظم، یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا در بهترین مهد کودک گرگان نیز باید نظم برقرار باشد تا فعالیت ها هرچه بی نقص تر انجام شود.

بهداشت: رعایت بهداشت یکی از مهم ترین نکاتی است که امروز یک مهد کودک خوب در گرگان باید توجه ویژه به آن داشته باشد. به خصوص در ایام کرونا، رعایت بهداشت باید اولویت هر مهد کودک در گرگان باشد.

مربی: مهم ترین فردی که در مهد کودک گرگان و تمامی مهدکودک ها حضور دارد، مربی آن مهد کودک گرگان است. زیرا هر تاثیری که کودک شما از مهد کودک در گرگان به دست آورد به مربی آن مهد کودک گرگان بستگی دارد.

محیط فیزیکی و عاطفی: محیط فیزیکی باید از علایق کودکان الهام گرفته باشد تا فرزند شما برای حضور در مهد کودک گرگان تمایل داشته باشد. همچنین رفتار کارکنان یک مهد کودک خوب در گرگان با کودکان باید به گونه ای باشد تا فرزند شما هنگام حضور در مهد کودک گرگان احساس امنیت و آرامش اولیه ی لازم را کسب کند.

منظور از اهمیت لیست پیش دبستانی های همدان، اهمیت مهد کودک همدان است که برای فرزند خود انتخاب می کنید. زیرا اگر یک مهد کودک خوب در همدان را برای کودک خود انتخاب نکنید تاثیرات منفی جبران ناپذیری در رشد تربیتی و شخصیتی کودک شما خواهد داشت بنابراین به هیچ عنوان در تحقیقات لازمه قبل از انتخاب مهد کودک همدان یا هر شهر دیگری برای فرزند خود کوتاهی نکنید.

اگر شما هم دوست دارید مهد کودک های خوب شهر خودتان را ببینید، می توانید به وبسایت کودکانه وولک مراجعه کرده و به تفکیک استان، بهترین مهد کودک های ایران را مشاهده نمایید.

شهریه مهد کودک زاهدان

شهریه مهد کودک زاهدان / لیست مهد کودک سنندج / voolak.com

 

قیمت مهد کودک زاهدان یا همان شهریه مهد کودک زاهدان بستگی به عوامل زیادی دارد. امکانات و تجهیزاتی یک مهد کودک در زاهدان در اختیار کودکان و همچنین والدین آن ها قرار می دهند طبیعتا می تواند در قیمت مهد کودک زاهدان تاثیر گذار باشد. با توجه به برنامه ی ثابت روزانه یا هفتگی مهدکودک ها همچنین در مهد کودک در زاهدان وجود دارد، در بعضی از آن ها اردو هایی را برای کودکان در نظر می گیرند. این نوع فعالیت ها مسلما بر روی شهریه مهد کودک زاهدان که این فعالیت ها را انجام دهند، تاثیر دارد.

معمولا تمامی مهدکودک ها دارای برنامه ی مشخص هفتگی یا حداقل روزانه هستند که در حین نگهداری از کودک شما او را سرگرم کنند و همچنین در قالب بازی و سرگرمی آموزش هایی را نیز به کودک شما دهند. سرگرمی و بازی های متفاوتی که توسط متخصصین کودکان طراحی می شوند و در مهد کودک زاهدان اجرا می شود، مهارت های متفاوت کودک شما را تقویت می کنند.

یکی از راه های انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سنندج برای فرزند خود این است که به بررسی لیست مهد کودک های سنندج بپردازید. بررسی لیست مهد کودک سنندج می تواند به شما در انتخاب بهترین مهد کودک سنندج کمک بسیار زیادی می کند. لیست مهد کودک های سنندج شامل قیمت مهد کودک سنندج، آدرس مهد کودک در سنندج و امکانات مهد کودک های سنندج می باشد.

انتخاب یک مهد کودک خوب در سنندج بر عهده ی والدین کودک است که یکی از مهم ترین وظایف هر والدینی به شمار می رود زیرا اگر یک مهد کودک خوب در سنندج را برای کودک خود انتخاب نکنید ممکن است زیان های زیادی را بر روی فرزند شما داشته باشد. بنابراین در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سنندج برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

برای دیدن ویژگی های بیشتر مهد کودک های هر دو استان، می توانید به وبسایت تخصصی کودکان وولک با نشانی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.

 

قیمت مهد کودک مشهد

قیمت مهد کودک مشهد / مهد کودک در اهواز / https://www.voolak.com

 

تعیین قیمت مهد کودک مشهد با توجه به عناصر متعددی توسط اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تعیین می شود. عناصری نظیر رده سنی کودک، از شیرخواره تا نوباوه، امتیاز مهد کودک (از یک تا سه ستاره) و امکانات شهرستان ها در تعیین قیمت مهد کودک در مشهد موثر هستند. این کمیت برای مهد کودک مشهد و مناطق نزدیک آن، بالاتر از سایر نقاط استان خراسان رضوی می باشد. حضور در مهد کودک و توسعه روابط کودک، مهارت کلامی را در ذهن و کلام او تقویت می کند. صحبت کردن مربیان مهد با کودکان، صحبت کردن کودکان با یکدیگر، فعالیت های شعر خوانی و قصه گویی برای کودکان از جمله کارهایی است که در بهترین مهد کودک های مشهد برای رشد مهارت های کلامی در کودک انجام می شود.

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. درست است که مهد کودک باید مکانی برای راحتی، سرگرمی و بازی کودکان باشد اما صدرصد بهتر است تا مقررات و قوانین مورد نیاز و ضروری را نیز داشته باشد و از همه مهم تر به آن قوانین پایبند باشد. به عنوان مثال مهد کودک ها باید در انجام به موقع واکسیناسیون های کودکان و چک آپ های منظم آن ها نظارت داشته باشند و در این مورد سختگیرانه عمل کنند و بهترین مهد کودک اهواز بی شک باید به این موارد توجه ویژه داشته باشد.

اگر شما هم به دنبال یک مهد کودک خوب برای فرزند خود هستید، فرصت را از دست ندهید و همین الان به وبسایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.

نقاشی پاتریک

نقاشی پاتریک / نقاشی ماکروویو / کاردستی

 

پاتریک از شخصیت های کارتونی محبوب کودکان است و می تواند الهام بخش شخصیت های جدید و نقاشی های جدید شود. نقاشی پاتریک به سادگی کشیده می‌شود و نیازی به کمک دیگران نیست و کودک می‌تواند آن را به تنهایی و با دستان خود بکشد. معمولاً این سخن گفته می‌شود که زیبایی در سادگیست یکی از بهترین و زیباترین نقاشی های کودکان است و کودکانی که به این شخصیت علاقه دارند می توانند به راحتی و با مشاهده ویدئوی نقاشی پاتریک آن را بکشند. یکی از ویژگی هایی که کشیدن نقاشی برای کودکان دارد یافتن استعدادهای او است. با کشیدن نقاشی پاتریک می توانید استعدادهای کودک را کشف کنید و ببینید که آیا دنبال کشیدن نقاشی است یا خیر؟ اما در صورتیکه علاقه آنها به نقاشی ایجاد شد و استعداد کودک را در کشیدن نقاشی متوجه شدید می توانید آموزشهای بهتری به او بدهید. سایت هولگر ارائه دهنده بهترین آموزش ها به کودکان است همچنین آموزش نقاشی پاتریک نیز در این سایت موجود میباشد.

تماشای نقاشی مایکروویو و کشیدن آن برای کودکان هیجان انگیز و جالب است و با کشیدن نقاشی مایکروویو به هر صورتی شاید به آشپزی کردن هم علاقمند شوند و بتوانند در آینده نقاش یا آشپز ماهری شوند. نقاشی مایکروویو در رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شود و شادی بخش است. شاید حتی کودک علاقه ای به کشیدن یک لوازم آشپزخانه نداشته باشد اما به دلیل تنوع رنگ و جذابیت مایکروویو را بکشد. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید به سایت وولک مراجعه کنید و همراه ما باشید. همچنین علاوه بر نقاشی مایکروویو می توانید نقاشی های دیگر نیز به صورت ویدئویی و آنلاین در وولک تماشا کنید.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 

 

کاردستی دونات

کاردستی دونات / کاردستی مبل / کاردستی ساده

 

کاردستی دونات یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به ساخت کاردستی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید. انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به ساختن کاردستی بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین کاردستی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ساخت کاردستی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از ساخت کاردستی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند. همچنین ساخت کاردستی دونات یا هر کاردستی دیگر فواید دیگر برای رشد شخصیتی کودکان دارد.

کاردستی، یکی از فعالیت های جذابی است که که کودکان از سن بسیار کم به آن علاقمند هستند. ویدیو کاردستی مبل که در این صفحه مشاهده می کنید تنها به وسیله ی کاغذ و تا کردن آن ساخته شده است. به کاردستی هایی مانند کاردستی مبل بالا که تنها به وسیله ی کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند کاردستی های اوریگامی می گویند. کاردستی های اوریگامی هزینه بسیار کمی دارند زیرا تنها با کاغذ می توانید آن ها را بسازید. بنابراین با آموزش کاردستی مبل و نشان دادن ویدیو به فرزند خود، او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند کنید.

این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد .

کاردستی دریم کچر

کاردستی دریم کچر / کاردستی کاکتوس / وولک

 

بهتر است بدانید که کودک شما زمانی که ساخت کاردستی دریم کچر را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است. همچنین اکثر کاردستی ها به کمک نیاز دارند و گروهی ساخته می شود بنابراین اگر کودک شما هنگام ساخت کاردستی دریم کچر از شما یا دوستان خود کمک بگیرد، این امر باعث تقویت روحیه ی کار گروهی در فرزند شما می شود. به همین دلیل است که در مهد کودک ها به کودکان ساخت کاردستی را آموزش می دهند تا دوستان جدیدی در مهد کودک پیدا کنند. یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی دریم کچر به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است.

طرح کاردستی کاکتوس می تواند طرحی بسیار جذاب برای کودک باشد چرا که به شناخت بیشتر گیاهان اطراف محیط پیرامون او کمک می کند. بنابراین طرح کاردستی کاکتوس می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی شناخت و افزایش آگاهی درباره ی محیط اطرافش ادغام شده است. ساخت کاردستی های متنوع کودکانه و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به ساخت کاردستی کاکتوس می کند، در واقع طرح و الگوی نهایی کاردستی کاکتوس را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود.

وولک یک وبسایت کودکانه است که در برداشتن نقاشی و کاردستی های متنوع و جذاب برای کودکان، می تواند کودکان شما را تا ساعت ها سرگرم کرده و اموزش های متعددی را برای آن ها در بر داشته باشد.

 

مهد کودک در قم

مهد کودک در قم / بهترین مهد کودک ارومیه / https://www.voolak.com

 

مهد کودک در قم باید یکی از اولویت های والدین در ارتباط با تربیت و پرورش کودکان خود باشد زیرا امروزه کودکان بیشتر اوقات خود را با بزرگسالان می گذرانند و یا از سنین بسیار کمک بخشی از روز خود را با گوشی های همراه  والدین خود سپری می کنند. به احتمال زیاد می توانید حدس بزنید و بدانید که این مسئله برای کودکان شما آسیب زننده است و کودکان شما بهتر است تا بخشی از زندگی روزمره خود را نیز با افراد هم سن و سال خود و کودکان دیگر سپری کنند. برای این که کودک شما با کودکان دیگر در ارتباط باشد باید مکان مناسبی را برای فرزند خود انتخاب کنید زیرا اگر کودک شما در اولین تجربه های ارتباط اجتماعی با کودکان دیگر تجربه ی خوبی کسب نکند، ممکن است از حضور در اجتماع دلسرد و دلزده شود. بنابراین انتخاب یک مهد کودک قم خوب یا هر شهری که در آن زندگی می کنید یکی از اولویت های والدین است؛ زیرا مهد کودک قم یا مهد کودک شهر سکونتتان یکی از بهترین مکان ها برای کودکان بعد از دوسالگی است که بتوانند در آن در کنار احساس امنیت و آرامش رفتار های اجتماعی و حضور در اجتماعی خارج از خانواده خود و ارتباط با کودکان دیگر را یاد بگیرند.

مسلما مهد کودک ارومیه باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا بتوان از آن مهد کودک ارومیه به عنوان یک مهد کودک خوب در ارومیه یا حتی بهترین مهد کودک ارومیه نام برد. قبل از ثبت نام کودک خود در مهد کودک ارومیه حتما به نکات زیر توجه کنید. از آنجایی که کودکان شاید در ابتدا به دلیل ترس از ورود به مهد کودک برای رفتن و ثبت نام در مهد کودک ارومیه یا هر شهر دیگری که در آن زندگی می کنید تمایل نشان ندهند، بنابراین مهد کودک ارومیه که کودک خود را برای ثبت نام به آن مهد کودک ارومیه می برید باید از ابزاراتی که معمولا کودکان به آن علاقه دارند مانند اسباب بازی های متفاوت کودکان را برای رفتن به مهد کودک ارومیه تشویق کند.

لیست کامل مهد کودک های بیشتر در این دو استان و شهر های بیشتر ایران را می توانید در وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com ببنید.

بهترین مهد کودک زاهدان

بهترین مهد کودک زاهدان / شهریه مهد کودک سنندج /  voolak.com

 

بهترین مهد کودک های زاهدان باید ویژگی های خاص خود را داشته باشند تا به عنوان بهترین مهد کودک های زاهدان از سایر مهد کودک های زاهدان متمایز شوند. بهترین مهد کودک زاهدان باید علاوه بر رفاه و آسایش کودکان برای والدین نیز فعالیت هایی را در نظر بگیرند. همچنین اولین چیزی که در بهترین مهد کودک های زاهدان انتظار می رود این است که کودک پس از حضور در مهد کودک زاهدان احساس امنیت و آرامش اولیه ای که در خانواده خود داشته است را احساس کند.

اهمیت بررسی لیست مهد کودک زاهدان بسیار زیاد است چرا که در صورتی که شما تمامی لیست مهد کودک های زاهدان را بررسی نکنید ممکن است بهترین مهد کودک زاهدان که با ملاک ها شما همخوانی داشته باشد را برای کودک خود انتخاب نکنید و در نهایت باعث آسیب به رشد شخصیتی و رفتاری کودک خود شوید. بنابراین اهمیت بررسی لیست مهد کودک های زاهدان را جدی بگیرید.

شهریه مهد کودک سنندج می تواند به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته باشد. مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک سنندج تاثیر مستقیم دارد امکانات و تجهیزاتی است که آن مهد کودک در سنندج در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد. برنامه های اردویی برای کودکان می تواند بر قیمت مهد کودک سنندج تاثیرگذار باشد. همچنین موقعیت جغرافیایی و آدرس مهد کودک های سنندج نیز در شهریه مهد کودک سنندج تاثیرگذار است.

انتخاب یک مهد کودک خوب در سنندج بر عهده ی والدین کودک است که یکی از مهم ترین وظایف هر والدینی به شمار می رود زیرا اگر یک مهد کودک خوب در سنندج را برای کودک خود انتخاب نکنید ممکن است زیان های زیادی را بر روی فرزند شما داشته باشد. بنابراین در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سنندج برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

پیشنهاد ما به شما برای بررسی و انتخاب یک مهد کودک خوب، مراجعه به وبسایت وولک است. وولک لیستی از بهترین مهد کودک همه ی شهر های ایران را برای شما عزیزان جمع آوری کرده است و می توانید با مراجعه به این وبسایت تخصصی کودکان به نشانی https://www.voolak.com ، انتخاب میسرتری برای خود و کودک دلبندتان داشته باشید.

کاردستی بشقاب

کاردستی بشقاب / کاردستی بادبادک / کاردستی

 

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی بشقاب، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی بشقاب کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی بشقاب اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی بادبادک بسیار آسان است و با وسایل ساده ای مانند چند تکه کاغذ ساخته می شود. به کاردستی هایی مانند کاردستی بادبادک که تنها با تا زدن کاغذ ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند. این گونه کاردستی ها بسیار کم هزینه هستند. بنابراین می توانید با آموزش کاردستی های ساده و کم هزینه ای مانند کاردستی بادبادک، فرزندان خود را از فواید ساخت کاردستی و انجام فعالیت های گروهی و دوستانه بهره مند کنید. همچنین زمانی که کودک ساخت کاردستی بادبادک خود را به پایان می رساند، در واقع فعالیتی را با کمک اطرافیان یا به تنهایی به پایان رسانده است. این امر باعث افزایش مهم ترین ویژگی مثبت شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد.

کاردستی فوتبال دستی

کاردستی فوتبال دستی / کاردستی تراکتور / وولک

 

کاردستی فوتبال دستی می تواند کودک را به هیجان آورد و او را در خانه سرگرم کند. همچینین با ساخت کاردستی فوتبال دستی و بازی با آن محیطی گرم و صمیمی در خانه ایجاد می کنید و کودک را قبه نوعی در خانه مشغول و سرگرم نگه می دارید. کاردستی فوتبال دستی به صورت کاملا ساده ساخته می شود و جای نگرانی نیست که کمودک از پس آن بر نیاید مگر اینکه نیاز به اندازه گیری داشته باشد که در این صورت شما باید برای او اینکار را انجام دهید و تمام یرش ها و اندازه گیری های دقیق کاردستی فوتبال دستی را انجام دهید. تمامی نکات در ویدئوی کاردستی فوتبال دستی گفته شده لطفا تماشا کنید.

لوازم مورد نیاز برای کاردستی تراکتور مقوا هایی است که کارایی ندارند و نیازی نیست مجددا برای خرید مقوا اقدام کنید و هزینه زیاد کنید. برای ساخت کاردستی تراکتور اگر فرزندتان قصد تنهایی ساختن آن را دارد می توانید کار با قیچی را خودتان انجام دهید و برای سرهم کردن آن کودک را تنها بگذارید و یا به صورت کلامی او را کمک کنید. کاردستی تراکتور بسیار ساده ساخته می شود ولی نتیجه بسیار جالبی برای کودک شما خواهد داشت. نتیجه ساخت کاردستی تراکتور برای کودک ممکن است در طولانی مدت جواب دهد و در آینده به ساخت سازه های بزگتر علاقه مند شود. مثلا با ساخت یک کاردستی تراکتور ساده به مهندس شدن علاقمند شود و در ادامه به تحصیل در این زمینه یا طراحی سازه های مختلف مشغول شود. ساخت کاردستی تراکتور می تواند زمینه رفتار های بهتری را فراهم کند. مثلا کودک می تواند با ساخت کاردستی تراکتور اعتماد به نفس خود را افزایش دهد یا با ساخت کاردستی تراکتور خلاقیت خود را افزایش دهد.

برای دیدن ایده ها و کاردستی های بیشتر در وولک کلیک کنید.