بلبرینگ SKF
بلبرینگ صنعتی
انواع بلبرینگ صنعتی
خرید بلبرینگ SKF
بلبرینگ اس کا اف
بلبرینگ ناچی
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نقاشي كودكانه ساده

گاهي كودكان پس از رشد و رسيدن به سنين بالاتر ديگر نقاشي جديد آسان نمي كشند يا كمتر مي كشند ، بعضي هم كشيدن نقاشي كودكانه ساده را شروع مي كنند و ادامه مي دهند حتي در سنين بالا . يكي از دلايلي كه كودك از كشيدن نقاشي ساده و آسان خود دست كشيده ، ترس از قضاوت ديگران است زيرا ديگر كشيدن خط و نقطه و دايره شكل واقعي اجسام را نشان نمي دهد و كودك به همين دليل و عدم داشتن توانايي در كشيدن شكل واقعي اجسام از نقاشي كودكانه ساده خود دست مي كشد . اما گاهي كودكان با نشان دادن علاقه و ديدن آموزش هاي نقاشي هاي جديد متنوع مي توانند اين كار را ادامه دهند حتي شايد به شغل آينده آنان تبديل شود.

كشيدن نقاشي خرگوش يا طرح هاي ديگر نقاشي كودكانه باعث افزايش و تقويت مهارت حركتي كودك شما مي شود و فعاليت هاي فيزيكي كودك شما را بيشتر مي كند. كودكان با سن پايين مثلا 6 ماهگي تا 12 ماهگي از كشيدن نقاشي مانند كشيدن نقاشي خرگوش براي برقراري ارتباط با ديگران استفاده مي كنند. به عنوان مثال آن ها پس از به اتمام رساندن نقاشي خرگوش آن را به والدين خود نشان مي دهند و اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در شخصيت كودك شما مي شود و تقويت اعتماد به نفس يكي از ويژگي هاي بسيار مهمي است كه بايد در شخصيت هر كودكي شكل گيرد. شما با آموزش طرح هاي نقاشي جذاب مانند نقاشي خرگوش به فرزند خود مي توانيد با هزينه بسيار كم فرزند خود را از فضاي مجازي دور كنيد و او را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد. البته امروزه سايت هاي بسيار زيادي با محتواي كودكانه وجود دارند كه با مراجعه به آن ها مي توانيد طرح هاي متفاوت كودكانه ي زيادي را به فرزندان خود آموزش دهيد. با مراجعه به آدرس voolak.com مي توانيد الگو هاي نقاشي كودكانه بسيار زيادي را به كودك خود آموزش دهيد.

نکات کاربردی نقاشی دخترانه

نقاشی دخترانه همچنین دارای تنوع و گوناگونی مختلفی است و اگر به این نوع از نقاشی علاقه دارید توصیه می‌کنیم ابتدا از روی طرح‌های نقاشی دخترانه ساده الهام گرفته و نقاشی خود را شروع کنید بعدازآن می‌توانید سطح نقاشی خود را بالابرده و نقاشی سخت دخترانه و جالب‌تری را ترسیم کنید.

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید کودکان مخصوصاً دختربچه‌ها را سرگرم کنید این است که به آن‌ها نحوه رنگ‌آمیزی نقاشی‌های دخترانه را یاد دهید. رنگ‌آمیزی نقاشی‌های مختلف باعث می‌شود ذهن کودکان درگیر این فعالیت شده و تمرکز بالایی را روی آن بگذارند.

رنگ‌آمیزی نقاشی‌های دخترانه یکی از کارهای جذابی است که کودکان می‌توانند آن را انجام دهند بهتر است در زمان کشیدن نقاشی‌های دخترانه از کودک خود بخواهید تا از رنگ‌های شاد و روشنی برای رنگ‌آمیزی استفاده کند البته باگذشت زمان سعی کنید انتخاب رنگ‌های نقاشی را به خود کودک بسپارید و بگذارید او هر رنگی که مایل است را در نقاشی‌اش استفاده کند. آزاد گذاشتن کودک و دادن حق انتخاب در این مسئله باعث افزایش خلاقیت کودک در نقاشی دخترانه می‌شود.روشهای از بین بردن شپش سر کودکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.